Ahad, November 15, 2009

Rehlah Pemuda & Program Kebajikan Pas Tawau Ke Brumas, Jalan Kalabakan, Tawau! Berita 3

Tuan Haji Norbin B. Aloh, AJK Pas Kaw Tawau turut bersama rombongan menyampaikan sumbangan kepada warga emas/orang lama Brumas yang uzur..


Ust Mohd. Nazri dan Tn Hj Norbin berbual-bual ringkas sebelum menyerahkan sumbangan.. syukur dapat hadir program sebegini.. baru lah kita tahu fizikal rumah kawan kita.. kadang-kadang kita leka dengan dunia kita sahaja...


Kenal kereta ini? kenal tuan punya nya? jika nak tahu, beliau ialah En. Disam Yadsah, peneroka Felda Umas 1.. sekarang status 'OKU' kerana terlibat dengan kemalangan yang mengorbankan sebelah kakinya.. itupun pulang dari m/rat Pas di Kinabatangan bersama Almarhum PJ Pas Sabah masa itu, Datu Bandira Bin Datu Alang(terkorban dalam kemalangan) dan Hj Norbin (masih hidup).
Tahniah Bang Disam, sanggup datang bersama kami.. Allahu Akbar! :)



Saat mahu bergerak selepas menunaikan solat Zohor di Masjid Brumas bagi menyampaikan sumbangan, dihujani hujan lebat di kawasan Brumas...


Sampai di Brumas, rombongan menunaikan solat Zohor berjemaah.. dipimpin oleh Imam Masjid Brumas.. bilangan jemaah kami lebih ramai dari orang kampung..

BERSAMBUNG LAGI... >>>

Tiada ulasan: