Isnin, April 05, 2010

Mesyuarat Agung Dewan Muslimat Pas Kawasan Tawau- Ahad 4 April 2010 di Dewan Bestari, Samsari Consultancy,Sabindo Square, Tawau. "MUSLIMAT MEMACU PERJUANGAN"


* copy dari blog  http://amirahizzati07.blogspot.com/>>

Copy juga dari : >>>


http://setanggisyurga05.blogspot.com/




Alhamdulillah, orang rumah dan 2 anak menghadiri buat kali pertama dalam sejarah mereka Mesyuarat Agung Tahunan Muslimat Pas Kaw Tawau.. orang rumah bukan belatar belakang keluarga Pro Pas.. dia kenal PAS di Tawau.. banyak yang dia perlu belajar.. hatinya mulai menerima PAS setelah diberi penerangan dari hari ke hari.. dibawa ikut program.. berjumpa dengan muslimat-muslimat dan banyak membaca.. memang awal-awal dulu dia sendiri (walau berkelulusan Ijazah Usuluddin-Kolej Univ Insaniah, Kedah) pun sukar nak membezakan mana yang betul.. macam sama sahaja PAS - UMNO.. sama-sama memperjuangkan Islam.. memang ambik masa saya nak meyakinkan beliau... sabar sabar sabar..

 
insya allah, kini hatinya mulai merasai akan kebenaran PAS.. keluarga mertua saya tidak ketara PRO mana.. kak ipar bekerja dengan Tabika Perpaduan.. sekilas pandang pro UMNO.. ntahlah sekarang macam mana... 

Tiada ulasan: