Jumaat, April 16, 2010

Tiada mereka dalam pilihanraya, Bukan Namanya UMNO-BN! He he (dari harakahdaily.net)


Mutaligat   
Seperti biasa peneroka Felda, pengundi hantu, penipuan, ugutan, media pemfitnah, rasuah dan 'parti-parti komponen BN' yang tidak berdaftar akan menjadi talian hayat BN untuk menang di Hulu Selangor.

BN sudah tentu menggunakan talian hayat tersebut untuk meneruskan sisa-sisa kehidupan mereka di dunia ini, jika tidak sudah lama mereka dimasukkan di dalam buku-buku sejarah dan muzium.

BN bukannya berdiri di atas kekuatan mereka sendiri sebaliknya terpaksa berlindung kepada agensi-agensi kerajaan, suruhanjaya kerajaan dan pasukan penguatkuasaan untuk meneruskan baki umur mereka yang sudah sampai ke saat penghujung.

Di Hulu Selangor ini mereka sekali lagi tanpa segan silu dijangka mengeksloitasi sepenuhnya agensi-agensi kerajaan milik rakyat untuk berdepan dengan PR. Tanpa Felda, Jabatan Penerangan, JHEAO, Jabatan Pertanian, Jabatan Kesihatan, Kemas dan lain-lain siapalah Umno. Rakyat pun tidak akan melayan mereka tanpa umpan dengan jabatan-jabatan ini.

Rakyat seharusnya melihat semua kebobrokan BN. Oleh kerana kegilaan BN untuk menang mereka sanggup menggunakan harta rakyat untuk kepentingan parti bukan kepentingan rakyat.

Tiada ulasan: