Khamis, April 01, 2010

Kejohanan Bolasepak Mini Pasti Sabah di Tawau! Wakil Sabah ke Semenanjung akan dipilih!

28 Mac 2010 (Ahad), bertempat di Padang MPT Tawau diadakan Kejohanan B/Sepak Mini Pasti Sabah di mana peserta terdiri dari semua pasti di Daerah Tawau, Lahad Datu, Kunak dan Semporna. Namun, pada saat-saat akhir, hanya semua pasti di Daerah Tawau sahaja yang bertanding... Untuk info, Zon Tawau dipilih sebagai wakil Kontinjen Sabah bagi acara Bolasepak Mini... Untuk Bola Jaring Mini, difahamkan Zon Sandakan atau Zon Pantai Barat...

   
Kejohanan ini mendapat bantuan tenaga Ahli-ahli Pas Kaw Tawau melibatkan Pemuda-Muslimat dan Pasti serta JIBG Pasti masing-masing... kejohanan dijalankan secara kalah mati.. 

Pasukan yang bermain di peringkat akhir- Pasti Taman Ria VS Pasti Kinabutan Ria.. Guru bergambar bersama pasukan sebelum berentap! Pasti Kinabutan JOHAN!!!

  
Pemain terbaik kejohanan- dari Pasti Kinabutan.. bakat digilap di sini! Pengerusi Pasti Kaw Tawau yang hadir sejak pagi hingga penutup menyampaikan hadiah.. 

  
Inilah wira-wira harapan Tawau untuk ke Semenanjung! Tahniah Pas dan Pasti kerana menganjurkan program yang cukup bagus. Ia membuka mata BN bahawa Pas tidak 'jumud'! Pasti 4 All! Pas 4 All! Islam 4 All!! 

Terima kasih kepada semua yang terlibat khasnya PASTI Kaw Tawau yang terlibat secara langsung menguruskan program ini!!!


Tiada ulasan: