Isnin, September 21, 2009

INILAH SAHAJA PAKATAN RAKYAT UNTUK RAKYAT, PENYELAMAT MALAYSIA... HARAP BN, BARANG NAIK, BILA NAIK? BARU NAIK... BERAPA NAIK? BANYAK NAIK... HE HE...

BN retak menanti belah... MIC / MCA pun macam-macam... PPP sebelum ni bercelaru... doakan mereka berkubur 2013 nanti! Takberrrrrr!


Gagasan 1 Malaysia.. tak Islamik.. 1 Malaysia, agama didahulukan la.. ini masa raya, tv sedia rancangan yang melalaikan untuk hiburan semata-mata! Punya banyak orang tak puasa di bulan ramadhan, lepas tu mai bulan syawal dihiburkan pula mereka! patut ditunjuk / diterangkan azab yang akan dikenakan kepada mereka yang tidak berpuasa!

Macam mana tak ketagih arak, orang Islam kita bulan Puasa.. kedai arak buka sana sini... Pihak Berkuasa yang UMNO perintah buat tak faham-faham... TOLAK 1 MALAYSIA!

MACAM MANA TAK DIKATA LANUN... HARGA MINYAK RON 95 NAIK 5SEN.. ELAUN SANA SINI 2010 AKAN DIKURANGKAN KATANYA... HARGA BARANGAN RUNCIT NAIK PERLAHAN-LAHAN.. IMBUHAN DIBERI HANYA KEPADA KAKITANGAN SOKONGAN SAHAJA... KIRANYA DUIT NEGARA DAPAT JIMAT BERJUTA-JUTA BILION RM LA.. HE HE..

TIBA-TIBA PM UMUM NAK BUKA F1 SENDIRI, DAN TAHUN DEPAN MASUK PERTANDINGAN! TAK KER LANUN TU? DUIT PUNYA BANYAK, RAKYAT MENDERITA..


ISU KARTIKA... NAMPAK SANGAT UMNO TAK MAHU ISLAM DIAGUNGKAN DI DALAM NEGARA... SEDIAKAN UMNO AMBIK TINDAKAN KEPADA SIS YANG MAHU ISU KARTIKA KE MAHKAMAH? PADA SAAT HUKUMAN JENAYAH ISLAM DI PAHANG KURANG-KURANG MAMPU MENCEGAH DAN MENAKUTKAN MANUSIA MUSLIM MALAYSIA?

BANYAK LA LAGI UMNO PUNYA AMALAN YANG TAK ISLAMIK... RAKYAT TAHU SENDIRI... HANYA TUNGGU MASA UNTUK BENAMKAN UMNO 2013!


INILAH SAHAJA 3 PARTI YANG AKAN MEMBERIKAN KEADILAN KEPADA RAKYAT..
INILAH PAKATAN RAKYAT UNTUK RAKYAT!


Mesyuarat pengurusan Umno
tidak bincang tentang Isa Samad
Sep 21, 09 3:16pm

Mesyuarat pengurusan Umno dan badan perhubungan Umno Negeri Sembilan baru-baru ini tidak berbincang mengenai Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad yang dikatakan sebagai calon untuk bertanding bagi pilihan raya kecil Bagan Pinang.

"Kita akan mengambil kira pandangan semua pihak. Yang penting kita mahu calon yang berwibawa, dihormati dan diterima pengundi serta mampu menjalankan tugas," katanya yang tidak mahu mengulas mengenai senarai nama calon yang dipertimbangkan, lapor Bernama.

Sebelum ini, Umno bahagian Teluk Kemang sebulat suara mencadangkan Isa yang juga ketua Umno bahagian tersebut sebagai calon BN bagi pilihan raya kecil tersebut.

Bagaimanapun, beberapa tokoh termasuk mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad tidak bersetuju Isa dicalonkan kerana beliau pernah disabitkan dengan kesalahan rasuah politik.
---------------------------------

ULASAN MAHKAMAH-AKHIRAT:

Mengapa lah UMNO Teluk Kemang mau juga mencalonkan orang rasuah tu hah? tak ada orang lain ka yang bersih sikit.. memang ramai tahu, ramai calon tetapi yang agak 'boleh melawan/bagi saingan' setakat ni mantan MB.. Isa samad lah... he he... jadi, terpaksalah juga pemakan rasuah tu dianggap 'wira'...

Allah sedang mengkucar-kacirkan UMNO...
DOAKAN PARA TENTERA SOKONG PAKATAN RAKYAT!

Tiada ulasan: