Khamis, September 03, 2009

APAKAH SALAH KEPALA LEMBU? TAK RASA BERDOSA KA..



Sejak demonstrasi mengarak kepala lembu 'berdarah' yang dikatakan khalayak dicetuskan Umno Shah Alam sendiri, BANYAK RESPON DITERIMA DARI RAKYAT.. ANTARANYA SAYA KUTIP DARI BLOG GAYA PENEROKA.BLOGSPOT.COM :

Kalau orang tua saya masih hidup tentu dia menangis melihat gambar ini.....
mesti dia kata ...."ini rezeki boleh makan....jangan hina dia....jangan kuis dengan KAKI...jangan tunjuk dengan KAKI....awak ada tangan guna tangan.....kita orang melayu ...ada adat ....walau marah macamana pun jangan hina macam ini...."
Tapi itu cerita lama.....








Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar sewaktu mengulas isu terbabit menjelaskan amalan mengugut penduduk Syeksyen 23 itu adalah ekstrem adalah ajaran Naib Presiden Umno sendiri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein sendiri.

"Ancaman yang dilakukan oleh mereka ini adalah hasil didikan Hishamuddin (Menteri Keselamatan Dalam Negeri) sendiri. Dia pernah mengangkat keris dalam pemilihan (PAU) kerana mengancam orang Cina di Malaysia," katanya.

ImageBeliau yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena mendakwa tindakan Hishamudin sebenarnya mengulangi ajaran Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak sewaktu menjadi Ketua Pemuda Umno, pada 1987 lalu.

----------------------------------


PATUTLAH ORANG UMNO SUKA UGUT.. BOS2 ATAS PUN BEGITU.. HE HE..


------------------

Tiada ulasan: