Selasa, September 07, 2010

Budak lelaki 11 tahun koma ditetak penyamun-gara-gara menjerit!

Budak lelaki 11 tahun koma ditetak penyamun

utusan.com.my

SEREMBAN 6 Sept. - Seorang budak lelaki berusia 11 tahun parah selepas kepalanya ditetak dengan parang dalam satu kejadian samun di rumah keluarganya di Taman Ujong, dekat sini awal pagi ini.

Mangsa yang masih koma akibat pendarahan dalaman berikutan kejadian itu kini dirawat di Unit Rawatan Rapi, Hospital Tuanku Ja'afar di sini.

Mangsa tinggal bersama ibunya yang berusia 46 tahun dan seorang abang berusia 15 tahun di rumah teres dua tingkat di kawasan perumahan tersebut ketika kejadian sementara bapanya keluar bekerja.

Jurucakap polis memberitahu, dalam kejadian kira-kira pukul 4.30 pagi ini, lima lelaki bertopeng dan bersenjatakan parang telah memecah masuk rumah mangsa melalui pintu belakang sebelum naik ke tingkat atas, di mana ketiga-tiga beranak itu sedang tidur.

"Ketika suspek mengejut ketiga-tiga beranak itu daripada tidur, mangsa menjerit kerana terkejut lalu menyebabkan salah seorang daripadanya marah dan bertindak menetak kepala budak lelaki itu dengan parang," katanya di sini hari ini.

sambung 

Tiada ulasan: