Selasa, September 14, 2010

Polis Abaikan Empat Rekod Jenayah Suspek. KPN Baru Perlu Jawab. Mesti baca!

Datuk Pathmanabhan A/L Nalliannen 

  
Surrendren adik Datuk Pathmanabhan

2 gambar tersebut merupakan suspek yang disyaki dalang pembunuh Dato' Sosilawati dan 3 orang rakannya ketika kita menyambut Hari Raya Aidilfitri.  Maklumat menyatakan Dato' Pantmanabhan adalah salah seorang peguam di Bar Council. Bayangkanlah penjenayah yang paling kejam berada dalam ahli majlis peguam, Nama ja peguam tapi undang-undang pun tak tahu. Kita hormati undang undang. Tapi ada juga peguam yang bahlul mempermainkan undang undang. Elok bakar ja peguam india ni depan org ramai. 
** sumber ayat dari sini 

----------------------------------------------------------------------------

 

KLIK DI SINI.. 
http://greenboc.blogspot.com/2010/09/polis-abaikan-empat-rekod-jenayah.html

Empat Rekod Jenayah Suspek Sosilawati, Mengapa Tiada Tindakan?

13 Sept - ‘Kecekapan’ seorang peguam bergelar Datuk - suspek utama kes pembunuhan Datuk Sosilawati, yang terlepas dari sebarang pendakwaan walaupun terbabit dalam empat kes jenayah sebelum ini, menimbulkan pelbagai persoalan.


Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Pusat, Shamsul Iskandar Mohd Akin hairan mengapa tiada tindakan dilakukan terhadap peguam berkenaan yang memiliki empat rekod berkaitan kes kehilangan individu lain.

Bagi beliau, ia menimbulkan persoalan sama ada wujud pertalian hubungan antara suspek dengan pimpinan tertinggi polis atau pentadbiran Polis Diraja Malaysia yang lemah sepanjang kepimpinan bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa. Hassan


teruskan di sini

Tiada ulasan: