Selasa, September 28, 2010

Misteri belum terungkai, 2 kubur di Ladang Gadong> siapa punya???


sumber

2010/09/27
E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel
KUALA TERENGGANU: Penemuan dua ‘kubur’ di Ladang Gadong, Tanjung Sepat, Selangor yang dipercayai mengandungi mangsa terbaru suspek utama kes pembunuhan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya masih belum terungkai, malah Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar enggan mengulas lanjut mengenainya.

Menurutnya, polis mempunyai pendirian untuk mengetahui apa lagi peristiwa atau kejadian yang berlaku di sekitar Ladang Gadong, Tanjung Sepat di Banting, Selangor, iaitu kawasan yang dikaitkan sebagai lokasi utama kes pembunuhan Sosilawati dan tiga lagi mangsa.
------------------------ berkaitan>
sumber


ALOR SETAR: “Apabila ramai yang menziarahi kami di rumah, saya seperti bermimpi dan tak percaya semua ini berlaku. Namun kenyataannya ia sudah berlaku dan saya perlu kuat untuk menerimanya,” kata Samsonnahar Mohd Dali, 35, isteri kepada seorang kontraktor, Mohd Shafik Abdullah, 37, yang dipercayai menjadi mangsa bunuh peguam yang kini suspek utama kes pembunuhan kejam Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga individu lain.

Mohd Shafiq dilaporkan keluar dari rumahnya di Sungai Petani pada 5 April lalu, kira-kira jam 5 pagi menaiki kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Honda Stream berwarna emas miliknya menuju ke Kuala Lumpur dipercayai berurusan dengan peguam terbabit.

Tiada ulasan: