Khamis, Julai 15, 2010

Penerbitan semua akhbar Pakatan ditangguh.. majalah MANGGA OK Pulak? he he

Penerbitan semua akhbar Pakatan ditangguh
Hazlan Zakaria
Jul 14, 10
7:36pm
Pakatan Rakyat memutuskan untuk menghentikan penerbitan semua parti komponennya ekoran ancaman yang berulangkali dari Kementerian Dalam Negeri (KDN), yang mengeluarkan permit penerbitan mereka.
Ia diputuskan dalam mesyuarat pucuk pimpinan Pakatan di Parlimen hari ini, di mana pemimpin tertingginya memutuskan untuk menangguhkan penerbitan, sementara menunggu satu pertemuan dengan pegawai KDN.

Akhbar rasmi parti komponen Pakatan - Harakah (PAS), Suara Keadilan (PKR) dan Rocket (DAP) telah menerima surat tunjuk sebab dari KDN kerana didakwa melakukan pelbagai kesalaan.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, mereka akan bekerjasama dengan mematuhi prosedur yang diperlukan dan garispanduan yang dikenakan.


"Buat sementara waktu, lidah rasmi parti sama ada Suara Keadilan, Harakah dan Roket ditangguhkan penerbitannya dan keputusan ini akan dikaji semula minggu depan bagi membolehkan kita bertemu Hishammuddin.
-------------------------------
RESPON : AKHBAR PAKATAN RAKYAT LAKU.. RAMAI DAH MULA MINAT MEMBACA SETELAH BN SENDIRI MEMPROMOSI DENGAN CARA MELENGAH-LENGAH PERMIT.. INILAH DEMOKRASI.. KUKUBESI.. MAJALAH LAIN YANG JELAS TIDAK MENGUNTUNGKAN MASYARAKAT DISEBAR LUAS.. AKHIRNYA NAH, 200 RIBU ANAK LUAR NIKAH.. DI MANA SILAP? ANTARANYA IALAH .. MAJALAH MANGGA...

Tiada ulasan: