Selasa, Ogos 24, 2010

GEMPAR! PENGETUA HAJJAH SITI DIANIAYA! SIAPA DALANGNYA?< isu Pengetua 'perkauman'!

Tuesday, August 24, 2010

by Stingrays VII on Sunday, August 22, 2010 at 3:13am

Sekarang jam 2.22 pagi, hari Ahad, 22 Ogos 2010. Saya melaporkan dari tempat penginapan saya di Pandan City JB. Saya baru pulang dari bertemu rakan fb saya dari Kulai. Beliau ketika pertemuan tersebut menghubungi "seseorang" melalui telefon. Saya di fahamkan, Puan Hajah Siti tidak mahu bertemu dengan sesiapa demi untuk... membantu siasatan pihak polis. Beliau hanya mahu bertemu dengan 3 orang dan saya berpeluang bercakap dengan salah seorang dari 3 tersebut. Saya akan melaporkan kejadian ini mengikut kronologinya agar anda semua memahami asal usul isu ini.

1. Puan Hajah Siti adalah salah seorang dari penerima anugerah PENGETUA CEMERLANG negeri Johor gred 52.2. Beliau baru beberapa bulan berpindah ke SMKTAR Kulai.3. Sesuai dgn status Pengetua Cemerlang, beliau cuba untuk membuat beberapa pembaharuan untuk meningkatkan kualiti P&P di sekolah tersebut.4. Sebilangan guru lama di SMKTAR tersebut TIDAK BERPUAS HATI dengan beberapa arahan terbaru beliau sebagai Pengetua. (MOTIF)5. Dalam Perhimpunan Pagi sekolah pada minggu lepas, bersempena dengan bulan kemerdekaan, beliau berucap tentang Konsep 1Malaysia.

6. Beliau memberikan analogi seperti berikut :- "SAYA BAWA KERETA PROTON SAGA. AH CHONG & MUTHU MENUMPANG DALAM KERETA SAYA. KAMI SAMA-SAMA MENUJU KE SATU DESTINASI.TETAPI ITU TIDAK MENJADIKAN AH CHONG & MUTHU MEMILIKI KERETA PROTON SAGA TERSEBUT KERANA SAYA TETAP PEMANDU".

7. Seorang guru KELINGPARIA bernama Maneswaran, yang sememangnya tidak puas hati dengan Puan Hajah (krn perkara 4 di atas), telah menghasut seorang pelajar KELINGPARIA juga dari tingkatan 6 bernama Asrivani. Bapak Asrivani (juga seorang KELING) adalah seorang Peguam Hindraf. Pakatan 3 ekor KELINGPARIA inilah yang telah membuat laporan polis yang bukan-bukan, menokok tambah statement Puan Hajah Siti dengan lauk-lauk tambah seperti :-

"Cina & India penumpang boleh balik ke negara asal""India memakai kalung seperti anjing""dsb seperti yang turut di tambah-tambah lagi oleh parti rasis DAP,PKR,MCA &MIC & KJ"

8. Inilah sebenarnya yang berlaku dalam kes ini. Bak cerita "Enemy of the states" lakonan Will Smith, Puan Hajah Siti menjadi mangsa atas sesuatu tuduhan yang tidak beliau lakukan.

9.Saya telah berjanji kepada "seseorang" tersebut bahawa saya dan rakan2 pimpinan NGO BAWAH TANAH MELAYU berdiri teguh di keliling Puan Hajah Siti dan kami akan melakukan segalanya demi untuk mempertahankan Puan Hajah sebagai seorang MELAYU.

10. Sumpah saya dan kawan2 TAK PERNAH KENAL/ATAU TAK ADA HUBUNG KAIT DGN Puan Hajah Siti sebagai seorang Individu, tetapi sebagai MELAYU, Cubit peha kiri, kaki kanan naik ke muka kamu!!!

11. Kepada orang Politik, kamu bolehlah berlakon, memberikan statement playsafe tetapi aku dan kawan2 aku (+geng 13 pijak kepala lembu kuil Shah Alam) takkan playsafe lagi.

12. Biarkan UMNO/BN hilang kuasa PRU-13 (kerana nak jaga hati PENDATANG) nanti asalkan BANGSA PENDATANG ni sedar diri mereka. Bila Melayu dah hilang kuasa PRU-13 nanti, baru Melayu mudah bersatu.

--------------------------
respon : BACA.. KAJI.. NANTI BANDING DENGAN HUJAH DI PIHAK PR PULAK! 

Tiada ulasan: