Selasa, Jun 01, 2010

Kalimah Allah Lebih Tinggi! Israel pasti dihukum!



Situasi semasa membuktikan keegoan Israel di bumi 'sementara' mereka.. Israel bodoh sombong.. hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong.. Amerika tidak akan membuat sekatan ke atas Israel! Agak saya saja... Sejauh mana negara-negara Islam berani tampil mencadangkan 'peperangan/ketenteraan' ke atas Israel? 


Jika pakar ketenteraan menjelaskan dari zahir pakaian tentera Israel ketika mendekati kapal Mavi Marvara ia membuktikan 'menyerang' dan bukan bersifat 'mempertahankan diri'! Oleh yang demikian, para peserta yang berada dalam kapal tersebut melayangkan bendera putih namun diendahkan oleh Israel! Mereka memukul tentera tersebut kerana tentera tersebut turun dari helikopter dengan senjata iaitu senapang! 


Gilalah manusia yang membiarkan orang menembaknya! 


Namun, kekuatan CNN dan BBC membantu Israel & Amerika syarikat ini.. diulang tayang dalam televisyen dan internet 'simpati' ke atas tentera mereka 'kononnya' mereka diserang!


Mereka menipu Allah, Allah sebaik-baik penipudaya.. Maka tipudaya Allah tidak boleh dilawan Israel! 


Tunggu dan berusaha yang termampu kita lakukan agar misi ini selamat (DENGAN DOA+SOLAT HAJAT+QUNUT NAZILAH+DEMO AMAN+SERAH MEMO+BOIKOT BARANGAN DSB).. jika mereka gugur dengan niat syahid, kita juga terima.. 


TAKBERRRR!!! 

Tiada ulasan: