Sabtu, September 12, 2009

Mai pakat-pakat tengok, TANDA SYAHID PADA WAJAH!

Tanda-Tanda Syahid Muncul Pada Jenazah Air dan Eko Peyang

(Arrahmah.com) – Kalimat takbir, Allahu Akbar, menggema di kampung Brengosan menyambut kedatangan janazah Air Setiawan dan Eko Peyang. Doa para warga dan pendukungnya seperti yang tertulis dalam spanduk di depan rumah duka seolah tak bertepuk sebelah tangan. Betapa tidak, kedua “syuhada” tersebut sangat jelas menampakkan tanda-tanda sebagai syahid seperti yang biasa ditemui di kancah peperangan sabilillah.
7b77tdnr5twnk8sf3j94

93m23rp366t02juhhxbc

c39vjqu85qhgd42oo2sd

hko37nsmcg2s36beydx7

of7l66zueox1eckis4l0

Muslimdaily, sebuah situs Islam memperoleh laporan dari beberapa kerabat dan saksi mata yang telah melihat kondisi kedua jenazah.
Berikut adalah bukti dan persaksian kepada Muslimdaily di lapangan yang dapat kami kutip:

1. Salah satu pelayat menyaksikan ketika keranda jenazah masuk, sontak tercium bau wangi yang menyebar ke seluruh ruangan. Kejadian ini sempat membuat keheranan para pelayat, karena didalam ruangan yang sempit tersebut udara sangat pengap dan pengunjung berjubel dalam satu ruangan.
2. Terlihat jelas bulir-bulir keringat menempel di tubuh keduanya. Keluarnya keringat ini sama seperti seseorang yang masih hidup dan dalam kondisi kegerahan
3. Aliran darah juga terlihat keluar dari telinga dan kepala jenazah seperti yang terjadi dengan seseorang yang masih hidup ketika terluka.

-----------------------------------

MEMANG SUKAR ORANG BERKUASA DI DUNIA KHASNYA PEMERINTAH MAHU MENGATAKAN SESEORANG ITU 'MATI SYAHID'.. NAMUN WANGIAN, PELUH/KERINGAT DAN DARAH SAHAJA MAKHKLUK YANG DIARAHKAN ALLAH UNTUK MENGISYTIHARKAN SESEORANG ITU MATI SYAHID... PADA SAAT MANUSIA MENGATKAN MEREKA 'PENGGANAS'.. MEREKA DAMAI BERSAMA BIDADARI SYURGA.. AMEENN.. MUDAHAN MEREKA AKAN MEMBERI SYAFAAT KEPADA KITA..

Tiada ulasan: