Isnin, September 21, 2009

Akhirnya As-Syahid (insya allah) Noordin M.Top (bekas pensyarah) ditembak mati..


* gambar arwah Noordin sebelum ini yang dipaparkan sebagai penjenayah No 1 dicari!

Gambar serangan baru-baru ni yang dianggap telah pun mematikan nyawa Noordin, namun beliau masih dipanjangkan hayatnya oleh Allah selamat... DAN AKHIRNYA...
......


Ujian DNA sah Noordin Mohd Top
Sep 19, 09 2:39pm (malaysiakini.com)

Polis Indonesia hari ini mengumumkan ujian DNA yang dijalankan mengesahkan bahawa pengganas paling dikehendaki yang ditembak mati di Solo, Jawa Tengah dua hari lepas adalah Noordin Mohd Top.


"Semuanya 100 peratus sepadan. Dari ujian cap jari dan hasil ujian DNA semuanya membenarkan jenazah itu Noordin," katanya seperti dipetik detikcom hari ini, lapor Bernama.

Laporan itu menyebut bahawa keluarga Noordin di Johor, Malaysia juga sudah diberitahu mengenai hasil ujian DNA itu.

-------------------------------------------------

ulasan mahkamah-akhirat:

bila kawan saya beritahu Nordin, Dr Azhari (telah meninggal dunia sebelum ini) merupakan MANTAN penyarah di sebuah universiti di Malaysia, saya terfikir bahawa mereka bukan orang yang melakukan sesuatu dengan sia-sia.. sudah tentu mereka ada prinsip hidup sebelum menyertai dan semasa menyertai misi yang dianggap dunia sebagai MISI KEGANASAN...

APA PUN.. mereka telah buktikan diri mereka di hadapan Allah perjuangan mereka.. serahlah kepada Allah menafsirkan jalan mana yang mereka akan pergi.. ke syurga atau ke neraka... kita akan tunggu apakah terdapat lagi tanda-tanda 'kesyahidan' yang Allah tinggalkan untuk kita menghukum mereka... ALLAHU AKBAR!

Tiada ulasan: