Selasa, Ogos 04, 2009

ALLAH AKAN HUKUM BN DI PERMATANG PASIR, AMEEENN!

Jentera pilihan raya PAS Permatang Pauh telah bersedia
Mohd Sabri Said
Mon | Aug 03, 09 | 3:39:01 pm MYT

PERMATANG PAUH, 3 Ogos (Hrkh) - Jentera pilihan raya PAS Permatang Pauh telah lama bersiap sedia menghadapi sebarang pilihan raya, kata Setiausaha PAS Permatang Pauh, Ahmad Kamal Ahmad.

Iklan

Katanya, jentera PAS terutamanya di Unit Peti Undi (UPU) tidak pernah dibubarkan di keseluruhan Parlimen Permatang Pauh iaitu di Permatang Pasir, Penanti dan Seberang Jaya.

Malahan sambungnya, ia sentiasa bergerak sebagai satu pasukan dengan jentera Parti Keadilan Rakyat Malaysia (KeADILan) Cabang Permatang Pauh sejak Pilihan raya Kecil Permatang Pauh dan Penanti.

"Semua jentera kita bersiap sedia untuk berhadapan dengan Umno dan Barisan Nasional (BN) di N11 Permatang Pasir. Banyak isu sedang menanti untuk penceramah kita sebarkan," ujarnya ketika diminta pandangan mengenai persiapan terkini jentera PAS di situ.


>>> ULASAN SAYA : antara isu yang dijangka panas:-

1) ISU DEMO ISA > TANGKAPAN - KERUGIAN 200JUTA? - MENGAPA ISA PERLU DIHAPUSKAN?

2) ISU TEOH BENG HOCK > A KUGAN > ALTANTUYA <<< SEJAUH MANA PIHAK BERKUASA MENJALANKAN AMANAH ALLAH?

3) ROYALTI MINYAK UNTUK RAKYAT KELANTAN

4) 1 MALAYSIA

DAN SEBAGAINYA


ALLAH UJI, BANYAK YANG TERJADI ADUN/AHLI PARLIMEN DARI KALANGAN PAKATAN RAKYAT YANG MENINGGAL DUNIA DAN MENGOSONGKAN KERUSI... APA RAHSIA DAN HIKMAHNYA YA?.. SETAKAT YANG SAYA BOLEH HIDU..


IALAH NAK MEMENANGKAN PIHAK YANG MEMPERJUANGKAN KEADILAN, KEBENARAN DAN MENJATUHKAN IMEJ SECARA SENYAP-SENYAP BN/UMNO HINGGA DATANG P/RAYA 2012



Tiada ulasan: