Selasa, April 19, 2011

JOM BACA DEBAT ANTARA ORANG PAS DENGAN UMNO... (COPY & PASTE DARI FACEBOOK)

Soalan2 sensitif Org UMNO....
1. Hang dah solat ker belum?
2. Tak pi solat jemaah kat masjid ke?
3. Betul ker cara hang berwudhuk ni?
4. Hang ni berpegang ngan Aqidah apa?
5. Hang ni tak takut mati ker?
6. Awat jahil sgt hang ni?
7. Hang tak takut Allah ke?
Apa lagi soalan yg UMNO cukup sensitif bila tanya pasal Islam...
 
UMNO :Syed Atief
‎1. Hang dah solat ker belum?
aku dah solat mengadap Baitullah.. pencacai PAS sujud kat Kapal Singh?

2. Tak pi solat jemaah kat masjid ke?
baru balik jemaah td dgn kwn2 ABIM.. bersembang tentang pencacai PAS yang berjemaah beriman dgn Kapal Singh & LGE "umar abd aziz" jadi tok bilal.. imam Kapal Singh bagi tazkirah kata kena buang Hudud & Negara Islam semua pencacai PAS yang jadi makmum hangguk sampai terantuk lantai.. :D

3. Betul ker cara hang berwudhuk ni?
insya Allah, saya yakin betul & diterima Allah.. tapi bro, Kapal Singh tak wudhuk pun pencacai PAS boleh ikut tunggang tebalik.. apa cer?

4. Hang ni berpegang ngan Aqidah apa?
orang Islam saja faham aqidah aku.. orang kafir sekular politik tiga suku, agama tutup buku memang benak susah nak faham.. rujuk Amanat Haji Hadi.. PAS sudah Kafir..

4. Hang ni tak takut mati ker?
ajal maut di tangan Allah.. sampai masa mati, maka mati la saya.. yang hang dok pertikai ibadah, aqidah & syahadah org Islam ni -- tak takut mati ka??? ooooo.. lupa.. pencacai PAS ropanya.. PAS sudah kafir.. rujuk Amanat Hadi..

5. Awat jahil sgt hang ni?
Hang lagi jahil.. jahey tukey.. pasaipa?

6. Hang tak takut Allah ke?
Aku sayang agama yang diturunkan Allah s.w.t.. sebab itu, bila orang jahil mcm hang dok tafsir ayat Allah sesuka hati, aku hadir untuk menerangkan hati hg yang gelap berselut.. :)
4 hours ago ·

Tiada ulasan: