Selasa, Februari 01, 2011

Tenang: Persoalan sukar DAP kepada MCA. PENGUNDI CINA SOKONG PR BUKAN KERANA HUDUD TETAPI KERANA DASAR PAKATAN?.. DS CHUA TALAM DUA MUKA?

Tenang: Persoalan sukar DAP kepada MCA
Jan 31, 11 5:21pm
Kongsi 42
Walaupun pedih dengan kekalahan calon PAS Normala Sudirman dalam pilihan raya kecil tenang, pemimpin popular DAP Lim Kit Siang berkata, terdapat persoalan yang sukar harus dijawab oleh Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek.

NONE"Adakah Chua mempunyai keberanian politik untuk memberitahu Umno bahawa pertambahan sokongan masyarakat Cina (kepada Pakatan Rakyat) bukan kerana hudud atau negara Islam tetapi dasar Pakatan untuk perubahan, keadilan, demokrasi dan kemajuan?

"Atau beliau akan terus menyalahtafsrikan dan meyimpangkan kehendak politik dan harapan pengundi Tenang dengan terus menipu dengan dakwaan palsu bahawa peningkatan 65 peratus pengundi Cina kepada calon Pakatan sebagai menyokong hudud dan negara Islam? soal Lim.

-----------------------
RESPON :


KAUM CINA AGAK CERDIK... KAUM CERDIK AGAK TERBUKA.. JIKALAU ISLAM MENJADI AGAMA PEGANGAN KEBANYAKAN CINA DI MALAYSIA.. INSYA ALLAH ISLAM AKAN BANGKIT BERBEZA DENGAN SITUASI SEKARANG.. YANG MENGELIRUKAN KAMU CINA TENTANG ISLAM ADALAH KAUM MELAYU SENDIRI YANG TAK KUAT PEGANGAN AGAMA BAIK DI BANDAR MAHUPON DI KAMPONG-KAMPONG...

Tiada ulasan: