Isnin, Februari 07, 2011

PUTERI UMNO SEKADAR JADI SELIPAR JEPUN,,DILENYEK DAN DIPAM-PAM,,!!!!!!!!

sumber

Muslimat akan kembali mengisi slot untuk menjadi calon di n27 merlimau. wanita umno dibawah sharizat tak mampu bersuara apa apa lagi. ditenang calon bibir merah direjek oleh umno. terkontang kanting dengan rejekan dari umno pusat. suara suara wanita umno tidak lagi dianggap penting selepas kekuasaan fidah. fidah dah tamat kekuasaan dalam umno dan umno tak pedulikan lagi wanita. 

Puteri pula sekadar menjadi selipar jepun. ditenang di lenyek dan dipam-pam. puteri umno sekadar menjadi penghiasi depan kalendar umno. sharizat dah berbuih menyatakan mahu wanita mewakili umno di merlimau dan ditenang. apakah kali ini suara sharizat akan didengar atau digelak ketawakan oleh umno.

pas dan pakatan rakyat akan bermesyuarat kali ini, diharapkan pas masih mengekalkan status quo dalam mengekalkan kerusi disini. pkr dah buat pasal dulu dan amat menyedihkan hati hati pemimpin pas dijasin. diketengahkan pemimpin pkr yang diambil dari kubang mana sebagaimana dun seberang takir yang mengambil calon tangkap dalam jaring dan bukan penduduk asal dun seberang takir, akhirnya kelempuk mampus calon pkr disini. kalaulah samsul amk diletakkan sebagai calon dimerlimau. berita berita lembu akan menghiasi dada media massa umno. papagomo dan pasberuk pasti terloncat loncat macam celaka seperti biasa. segala keburukan akan dicari selepas gagal berfungsi ditenang. akhirnya diserang suami calon selepas gagal mencari dimana lemahnya calon pas.

pas melaka telah bersiap sedia menyambut pertugas. dan semoga tiada lagi ulasan ulasan sumbang kali ini walaupun kalah. tiada lagi yang menyalahkan kepimpinan kawasan. pasti boleh bergerak kedepan. penulis blog yang hebat. sila kemukakan apa benda, strategi, perang saraf, bahan bahan kempen, menunjal umno apa saja yang boleh digunakan untuk mengalahkan umno dimerlimau. tiada lagi ulasan selepas kalah. sebelum bertanding sila kemukakan dialam maya. aku akan cetak strategi blogger handalan, jika tiada strategi atau apa saja jangan bercakap selepas kalah. itu namanya mencari salah dan silap dan mengenakan pemimpin yang mana nak dikenakan. bermula hari ini sila tulis dalam blog akan dapat digunakan oleh pertugas pertugas dimerlimau. dan kita akan boleh tahu samada berkesan atau tidak tektik blogger handalan. kalau nak tanya sila angkat tangan. jangan diam, inilah masa yang sesuai untuk meyuarakan apa bentuk idea, buah fikiran, pemikiran strategik atau apa saja. jangan cakap selepas kalah nanti dikatakan bangang dan bahalol.(FZT

Tiada ulasan: