Sabtu, Ogos 22, 2009

Muhyiddin 'Pengkhianat Negara' ekoran menjual 51,170 hektar tanah Johor/negara kepada Singapura dengan harga RM350 juta sewaktu menjadi MB Johor?

MARI-MARI! TAKKAN ORANG NAK BOHONG JIKA ADA FAKTA, AWAT SELAMA INI UMNO TAK PERNAH BOHONG RAKYAT? MATA ANWAR IBRAHIM KENA TUMBUK DENGAN KETUA POLIS, TAK BOHONG KA? UISHHHH...
NI YANG TERKINI BERKAITAN
TIMB PM KITA YANG DISYAKI JUAL TANAH..



"Saya lihat isu itu (pengkhianat bangsa) diucapkan Umno dengan penuh emosi dan langsung tidak meningkatkan minda dan ilmu orang Melayu.
Maka, setiap isu terutamanya berkaitan kepentingan negara perlu diperdebatkan secara ilmiah dan berfakta," jelas Badrul Hisham Shaharin(PKR).

Jelasnya lagi, Ketua Pemuda Umno Mohd Khairy Jamaluddin sendiri pun tidak berupaya mempertahankan peribadi Muhyiddin yang dikatakan 'Pengkhianat Negara' ekoran menjual 51,170 hektar tanah Johor/negara kepada Singapura dengan harga RM350 juta sewaktu menjadi Menteri Besar Johor (1980).


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

SO, MACAM MANA TPM KITA NAK JAWAB NI? TENGOK MUKA DIA DALAM TV PUN MACAM KURANG YAKIN DIA BOLEH MEYAKINKAN M/KAT YANG MULA TAK YAKIN DENGAN UMNO :)




Tiada ulasan: