Isnin, November 14, 2011

GENAP SETAHUN, ADIK PULA DISERANG!! >> KENAPA DENDAM MEMBUAK2 DI HATI MANUSIA YANG LEMAH NI?

Giliran adik kena serang

Oleh Mary Victoria Dass dan Mahaizura Abd Malik
am@hmetro.com.my
E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel
PASIR GUDANG: “Saya bingung dengan motif penjenayah itu kerana genap setahun saya diserang menggunakan parang hingga putus jari kelengkeng kiri dan patah tulang kaki kiri pada 13 November lalu, kini adik pula menjadi sasaran apabila ditembak di kaki kiri.

“Saya percaya, semua ini berpunca akibat perselisihan faham dengan beberapa penduduk ketika kami tinggal di sebuah perkampungan di Masai beberapa tahun lalu,” kata S Visvan, 27, semalam.

Visvan berkata, kejadian berlaku sekelip mata di bawah unit pangsapuri keluarganya di Flat Taman Cendana di sini kira-kira jam 12.15 tengah hari semalam, ketika adik lelakinya, S Alayarajan, 25, yang juga seorang kontraktor syarikat pembersihan berbual dengan tiga rakannya sementara ibunya menyiapkan hidangan tengah hari.

Menurutnya, dalam kejadian itu, seorang daripada rakan adik lelakinya, T Tamilarasu, 19, turut cedera di bahagian paha dan lutut kiri, apabila empat penjenayah bersenjatakan pistol dan berparang menaiki dua motosikal melepaskan tembakan secara rambang ketika mangsa cuba melarikan diri.

Tiada ulasan: