Ahad, September 19, 2010

RM1j setahun untuk anak yatim VS semangat perjuangan Islam oleh para syuhadak!

2010/09/19

Rosnani Lawiya
Rosnani Lawiya
 
Rahsia Sosilawati bantu golongan kurang bernasib baik didedah Exco Johor

BATU PAHAT: “Jasa dan pengorbanan Kak Wati kepada kami sekeluarga amat besar terutama dalam membantu memperbaiki kehidupan kami, malah saya sekeluarga sebak apabila diberitahu Kak Wati tidak lupa mengasingkan RM1 juta setiap tahun daripada keuntungannya khusus bagi golongan anak yatim seluruh negara,” kata Rosnani Lawiya, 45. 

-----------------------
respon : Innalillah buat arwah Kak Wati.. 


Kita hargai jasa arwah yang dibunuh dengan kejam itu! 

Cuma di sini saya juga ingin kita kembalikan ingatan buat para syuhadak, yang bermatian untuk membela Islam.. kalau tak kerana Nabi saw hinggalah ulamak-ulamak akhir zaman berjuang, macam manalah Islam boleh memasuki ruang udara Tanah Melayu dan Tanah Nusantara ini.. maka,  ruang penghargaan buat mereka juga mestilah diberikan!


Lihatlah 2 KEPING gambar di bawah- arwah Asy - Syahid Tok Janggut yang dibunuh dengan kejam oleh British.. inilah dia pejuang Islam.. kita sedih bila mayatnya digantung kemudian diarak sekeliling Bandar Kota Bharu.. rakannya ditembak mati di Kota Bharu di sebuah padang.. jenayah British terhadap Islam takkan dilupakan!


alfatihah buat pejuang Islam!

LIHATLAH PULA WAJAH-WAJAH PEJUANG AKHIR ZAMAN INI.. ADA YANG SUDAH SYAHID.. ADA YANG MENUJU SYAHID.. 
"TIDAKKAH DENGAN MENGINGATI ALLAH, HATI AKAN JADI TENANG? TIDAKKAH DENGAN SAYANG ULAMAK DAN IKUT ARAHAN ULAMAK, HIDUP AKAN TENTERAM? "

 
*  MARILAH KITA  UMAT ISLAM  BERUSAHA BONGKAR KISAH PEJUANG ISLAM YANG BERJASA.. 

Tiada ulasan: